From the blue.

Heej alla snygga!!

Ser att ni fortfarande kikar in här, va kul! För ungefär en månad sen tappade jag hoppet om framtiden. Jag har haft heltidsjobb som ma/no lärare länge nu och visste att jag hade det till sommaren men sen då? Öhm. Ingenting.
Hade sökt lite jobb men inte direkt fått något svar. Då tappade jag hoppet och la upp mig på en aupair sida igen. Där nappade massor med folk och jag insåg att jag skulle åka nånstans långt bort i juni. Ungefär två veckor senare hade jag blivit erbjuden jobb på både ABB och hemköp. Vad hände?
Så nu mina vänner kommer jag att spendera de närmaste 15veckorna på något kontor på ABB. Ska bli jättekul!

Gjorde alltså min sista dag på skolan idag. Det var tråkigt men jag fick massa härliga kramar och en bok :) har haft superbra kollegor och underbara elever!

Dåså, de va min update.

Ikväll väntar mysfredag med Linda och imorgon är det bröllop sen middag och utgång med vänner.

Fina Fia har även flyttat till Norge idag. Och London-favoriten Frida är hemma igen. Mycket som händer! Både bra och dåligt. Antar att det är livet?

Puss på dig!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var verkligen på tiden för lite uppdatering, GILLLAS!

Och du och jag ska definitivt höras snart tycker jag. PUSSSIS.

2011-05-18 @ 05:55:43
URL: http://web.me.com/lovisaberg
Postat av: Linda

Förväntar mig daglig uppdatering nu om alla våra äventyr ;P

2011-05-18 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0