kl. 6.20

Jaha nu är jag vaken. Lördag morgon. Halv sju. Känns lite väl tidigt.. jag är trött.

Idag fyller mamma år! GRATTIS! Det ska vi fira, brorsan och Hanna kommer hem också så vi blir alla syskon och deras familjer :) min sambo kunde tyvärr inte komma.. min låtsassambo alltså.

Hursom, först åker vi till Nyhammar för att fira att farmor och farfar gått i pension. Är det något att fira? Ingen aning, men vi ska göra det.

om någon har något kul att berätta så snälla, GÖR DET!! :)
Nu ska jag se på Svensk Maffia, missa det i torsdags.



xxx
Sofia

Kommentarer
Postat av: chidde

vita converse!! verkar som att sommaren ar pa vag till sverige trots allt!! ser ut att trivas hemma du :)

2011-02-28 @ 21:46:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0